Powered By Blogger

keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

71.kuppi



Otetaan lukua

Nyt on remontinalkamispäivä tiedossa! Eihän sitä ole odotettukaan vasta kuin vuosi...

Laatikoita on pakattu, paljon on vielä tekemistä. Mutta se ei estä ainakaan minua istahtamasta kahville :) Samalla kun ruoka valmistuu pannulla ja uunissa ja salaatti Esikoisen käsissä, niin minulla oli aikaa lueskella lahjalehteäni...





Päivän ruukkukasvikuva:


Ja muutaman pakatun laatikon jälkeen oli ilta käsillä. Ja aika ottaa kirja käteen.

Käsissäni on Pauliina Rauhalan "Taivaslaulu". Kirja on ilmestynyt viime vuonna ja lainassa työkaverilta.
Runollinen kieli on kaunista luettavaa. Sanat ovat minulle tärkeitä. Tarinasta en vielä paljoa voi sanoa, olen vasta sivulla 47 :) Jotain olen kuullut, mutta annan tarinan avautua sana kerrallaan, kunhan silmät pysyvät auki ja pakkauslaatikot lakkaavat pyörimästä mielessä...









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti