Powered By Blogger

lauantai 14. helmikuuta 2015

Ystävyyden päivä



Esikoisen kukat koristivat aamukahvipöytää ystävänpäivän aamuna



Jo kymmenen jälestä olin matkalla...


Kokoonnuimme pienellä porukalla Kahvila Muistoon Ystävänpäivämiittiin postcrossareiden kanssa

Myös Junkers oli mukana miittailemassa


Minulle laktoositon latte ja jauheliharulla




Puolilta päivin oli aika vaihtaa maisemaa. Ja seuraa. Minulla oli treffit Kuopuksen kanssa! Vietimme kunnon laatuiakaa shoppaillen ja sen jälkeen menimme syömään.


Nepalilainen ravintola Nagarkot on jo vuosia ollut luottoravintolamme. Omistaja on entinen työkaverini, palvelu sydämellistä ja ruoka mahtavaa. Esikoisen rippijuhlatkin on aikoinaan Nagarkotissa vietetty. Nuoriso tykkää!

Alkuun mangolassia ja juustokuminaleipää:


Tällä kertaa söin  NARIWAL KUKHURO eli haudutettuja kanan paloja tomaatti-kookos-kermakastikkeessa, basmatiriisiä, naan-leipää ja raitaa sekä chutneytä


Ja kun vatsa pömppäsi herkullisesta ruuasta oli vielä jälkiruokakahvin aika


Käytiin kotimatkalla vielä Siwassa, kun se halusi lahjoittaa PINS-kortilla Kismetin. Minulle:


Ja neuleen ostin HenkkaMaukalta. Minulle.

Ystävänpäivänviettoni kotona jatkui mm. näin sydämellisissä merkeissä:



Laskin ystävänpäiväkorttini, niitä on 35. Oi, olen onnekas!!! Tässä kahvikortit:



Hyvää ystävänpäivää! Joka päivä ;)


2 kommenttia: