Powered By Blogger

torstai 19. maaliskuuta 2015

Minna Canthin päivän kuulumiset



Nyt liehuvat liput:


Miehille noita liputuspäiviä on puoli tusinaa vuodessa, mutta Minna Canth on tasan ainut nainen, jolla allakassa on liputuspäivä. Sitä suuremmalla syyllä tänään annetaan liehua!!!

Ja minähän siis vietin tätäkin päivää karanteenissa. Onhan noita oireita vielä jos jonkinlaisia, mutta onneksi pahin taitaa sittenkin olla jo ohi ja jotain jaksoin tehdäkin päivän aikana. Enimmäkseen toki lepäsin.

Aamupala oli keltainen. Ja sen nautin yhden luottoleffan parissa: P.S. Rakastan sinua 





Aloitin saman tien myös kirjan


Nyt leivotaan!


Minnan oma kakku






Minulla ei ollut, Esikoinen kävi lähikaupassa, mutta sielläkään ei ollut... pomeranssinkuorta. Pomeranssi eli hapanappelsiini on minulle tuttu, olen jopa poiminut pomeransseja puusta Turkin etelässä. Mutta maustetta minulla ei ollut enkä sitä saanut...

Tuli sitten mieleen, että ei kai se hapanappelsiinin kuori NIIN erimakuista voi olla kuin appelsiinin kuori, joten tuumasta toimeen: 


 ...raastoin yhden appelsiinin kuoren taikinaani (eli noin ruokalusikallisen verran)




Kakku paistumassa ja minä sain tuliaisia Kuopuksen TET-paikasta...


Tunnin verran aikaa lukea kirjaa






Uunista ulos!




Valmiina juhlaan!




Jos minulta kysytään...


...niin voin sanoa, että hyvää on!


Nyt olen valmis huomiseen: tulossa toisenlainen työpäivä ja 
KANSAINVÄLINEN ONNELLISUUDEN PÄIVÄ (International Day of Happiness)  :)




5 kommenttia:

  1. Herkullisen näköinen kakku! Kiitos kortista! Minullakin olisi nyt ohje tuohon leivonnaiseen. Mutta enpä ehtinyt tänään kotona mitään tekemään. Työpäivän jälkeen... mitä silloin tapahtui? Sen voit lukea blogista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja ole hyvä! Seuraava osoite siis sinun blogisi...

      Poista
    2. Ai niin, piti toivotella vielä pikaista paranemista! Etköhän sinä ole jo osaltasi ihan tarpeeksi sairastanut. Heitä jo tauti menemään!

      Poista
    3. Paranemin on jo hyvässä vauhdissa... Huomenna olen jälleen pyörällä ja mitä sitten seuraa... Sen näkee varmaan blogista ;)

      Poista
  2. Kakkua kannattaa kokeilla, namskis! 5 Ahernia olen onnistunut kirpparilta löytämään... Hei: Mihin Marlin viesti katosi???

    VastaaPoista