Powered By Blogger

sunnuntai 15. toukokuuta 2016

Toipilaan päivä



Toipilaan päivä oli erittäin vaiherikas: kukitusta ja baarikierros...

Työt aloitettiin kakkukahveilla ja sen jälkeen minulle laulettiin ja minut kukitettiin ja lahjottiin. Riemuvuosi jatkuu!



Töistä saamani kukat ja työkavereiden muistaminen:


Kauniit kukat!


Lahjasta olen myös kovin kiitollinen -huomenna vasta pääseen sitä käyttämään  :)


Myös iltariennoissani minua lahjottiin...


Aino P. oli tehnyt minulle ihanan kortin:


Ja voi mikä ihanuus paketista paljastuikaan! Oikea postcrossarin pussukka!!!



Hienoja yksityiskohtia...


 ...ja sisällä on vielä jotakin...



Herkkuja! Kiitos tuhannesti ihanasta lahjasta, AinoP  <3


Mutta nyt sille lupaamalleni baarikierrokselle!  Kyseessä oli vapaaehtoistyön virkistysilta. Aloitimme ruokailulla Passionissa http://www.ravintola.fi/ravintola/passion-bar-food/


Ihan sisällä olimme, vaikka terassi olisikin ollut kaupungin kuumin...


Muumilimpparia  :)


Älyttömän herkullista kanasalaattia


Jälkiruoka oli myös minun makuuni:



 Ja sä saat jonottaa 
Ja maksaa narikkaan 
Se on sun ihana ihana palkintosi
- Antti Tuisku-


Jonotimme, laitoimme takit narikkaan ja istuimme seisomapaikalle  http://www.seisomapaikka.com/
Vuorossa oli stand uppia. Huumori on vakava laji...


Yleisö suorastaan kivettyi...


Eikun nämä kuvat ovatkin jo kotimatkaltani...


...kun jälleen kerran olin satulassa ja matkalla kohti auringonlaskua...


Olen iloinen ja kiitollinen, että olen jälleen terve ja iloinen ja kiitollinen myös kaikesta saamastani hyvästä  :)


4 kommenttia:

  1. Tosi hieno pussukka! Tykkään <3 Ja tykkään muutenkin päivästäsi ja siitä, että olet taas terveiden kirjoissa <3

    Olen minäkin kuvannut tuon kivettyneen yleisön. :) Vuosi sitten, kun olin äidin kanssa viettämässä siellä seuduin pitkää viikonloppua. Ihania kivi-ihmisiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muista nähneeni kiviukot Kotosella! Ja pussukka on niin ihana <3

      Poista
  2. Herkkuja ja kukkia, mikäs sen parempaa :-). Ja hyvä jos pussukka kelpasi, toivottavasti sille löytyy joskus joku käyttötarkoitus. Mukavia pyöräilypäiviä ensi viikkoosi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pussukka ON JO käytössä :) Aina löytyy pussitettavaa ;)

      Mukavia päiviä sullekin, pyöräillen tai miten vain!

      Poista