Powered By Blogger

sunnuntai 15. tammikuuta 2017

Minun näköinen päivä



Mikä aika? Oma aika! Kampaajalla :)


Väri päässä istuskelin, lueskelin Mondoa...


...podin matkakuumetta ja nautiskelin kahvia


Voi että on taas tukka niin nätisti! Ja kulmatkin kunnossa. Mutta mikä se on tuohon kampaamon viereen ilmestynyt?



Arvonta houkutteli... Mutta sisällä ollessani unohdin koko asian ja ostin pussillisen kahvia. Palaan siihen myöhemmin :)


Sitten oli aika tavata exää... Entistä työkaveria. Ystävää <3 Ja koska edellisestä kupposesta oli kulunut jo kolmisen tuntia, niin oli selvästikin jälleen kahviaika. Ystävän kanssa yhdessä menimme Heseen ja minä otin toast aterian kahvilla :)


Istuimme, turisimme, nautimme roskaruuasta ja hyvästä seurasta ;)


Eikä siinä vielä kaikki: shoppailimme sokkarin alennusmyynnissä! Ystävä heitti kotiovelle ja pääsin heti saalistani kuvailemaan...


Säkki!


Kalleimmat ostokseni:


Nyt on taas muutamaan korttiin postimerkit valmiina


Siitä muistuikin mieleeni: EILEN sain tilaamani kortit ja tarrat

http://minorpostcards.fi


Hieno postilaatikko -vai mitä, Emppu?


Minulla on kaksi samanlaista kahvikuppia :)


Maailmani on kääntynyt ylösalaisin ;)


Yllärikortti minulle :)


Eläköön postcrossing!


Kyllä näillä kelpaa varustaa kortit maailmalle!


Tässä on kahvi, jonka tänään ostin:
 



Suomalaisessa kävin värikynäostoksilla... 10 € oli erittäin hyvä hinta :)



Ihan vähän vaan kokeilin...


...ja totesin, että toimii!


Sokkarilta ostin 70% alennuksella jouluisia juttuja...



Joulukorin virkkaukseen vähän punaista tubea. Tähtirasiassa on vino pino joulukortteja ;)


Pentikiltä näitä kynttilänpidikkeitä:


Juuri sopivia!


Ja juuri sopivan värisiä tuikkuja:



Näihin palaan pääsiäisen aikaan ;)


Vähän lankoja...




Ukko oli ostanut minulle toivelahjan. Siellä se odotti minua pöydällä...



Tykkään tutkia hampaitani -tällä peilillä onnistuu :D


Muita ei ollut vielä kotona. Minulla oli aikaa vielä hetki väritellä...



Eilen töissä ehdin myös vähän väritellä:


Tästä kirjasta:


Eikös vaan ollutkin minun näköinen päivä!


6 kommenttia:

  1. Mielenkiintoinen ja monipuolinen päivä. Kyllä ehdit monenlaista!
    Olen itsekin pari kertaa tilannut matskua Mínorpostcardilta ja uusi tilaus pitäisi tehdä pikimmiten, sillä ID-numerolistat ovat loppuneet. Ne ovat saaneet kiitosta vastaanottajilta. Yhden saksalaislistan laitoin lahjaksi myös postcrossing-kirjeenvaihtokaverilleni. Hän oli siitä oikein onnellinen. :)
    ps. muistanko oikein, että Sokkarilta ostetuista postimerkeistä saa bonukset kaupanpäälle?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin bonusten takia ostan postimerkkini Sokkarilta. Valikoima ei ole kovin suuri, mutta sekä ykkösluokkaa että ulkomaan merkkiä oli saatavana. Netistä en tapaa juurikaan mitään tilailla, mutta nyt halusin noita mainioita ID-tarroja ja muuta mukavaa siinä sivussa :)

      Poista
  2. Oli todella juuri sinun näköinen päivä =D. Minä kävin eilen Tallinnassa päiväseltään ja laitatin myös kulmat. Joka kerta vannon aina, että nyt en anna villiintyä, mutta kun se nyppiminen on niin.... haastavaa =D. Ihanaa alkavaa, kahvin täyteistä viikkoa sinulle <3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! Mulla on vähän sama noitten kulmien kanssa :D
      Oi, Tallinna <3 Mulle se on liian kaukana ilman lomaa... Mutta kyllä mä taas joskus...
      Mahtavaa viikkoa myös sinulle!!!

      Poista
  3. Mikä mainio päivä täynnä kaikenlaista mukavaa! Pieniä, iloisia asioita toinen toisensa perään ja ihan ihanasti lomittainkin. Hyvät alennusmyyntilöydöt ovat tammikuun miltei parasta antia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli niin mun päivä ja vielä ystävän seurassa <3 Tykkään, tykkään!

      Poista